Page 7 - veli bulteni
P. 7
BTEC Programı 3. Yılında
mesleklere ilişkin yeterlikleri kazandırmak ve
Türkiye'de ilk kez TED Ankara Koleji Vakfı Özel onları sektörün önde gelen rmaları için tercih
Ortaokulu ve edilen bireyler haline getirmeyi hede iyor.
Lise Kısmında Programı tamamlayan öğrencilere, uluslararası
uygulanmakta olan, geçerliliği olan “ödül, serti ka ve diploma”
işletme ve teknolojik düzeylerinde mesleki yeterlilik belgesi veriliyor.
eğitimlere yeni bir
bakış açısı getiren TED Ankara Koleji’nde BTEC, üç seviyede
BTEC Programı uygulanmaktadır. BTEC 1. Seviye Sosyal
3. yılına girdi. Medya Yeterlik Programı; Ortaokulda 7. ve 8.
Yurt dışındaki sını arda seçmeli ders kapsamında, Lise’de ise
üniversitelere Hazırlık sınıfında İngilizce dersi kapsamında
geçişte İngiltere’nin yürütülülmekte, BTEC 2. Seviye Bilişim Teknolojileri
en büyük Genişletilmiş Serti ka Programı; seçmeli ders olarak
akreditasyon 8. sını arda ve 10. sını ar Ulusal MF grubunda
kurumu olan uygulanmakta, BTEC 3. Seviye Genişletilmiş Sanat
Edexcel’in denklik ve Tasarım Diploması Programı; 10. ve 11. sınıf
kabul ettiği BTEC, Ulusal TM grubu öğrencilerine seçmeli görsel
öğrencilerde yükseköğretime girişte gerekli sanatlar dersi kapsamında verilmektedir.
olan becerileri geliştirmek, onlara hayallerindeki
Öğretmenler Günü’nü Kutladık
TED Ankara Koleji Vakfı Okulları olarak 24 Kasım Öğretmenler Günü’nü, 25 Kasım akşamı Ankara JW
Öğretmenler Günü’nde yönetici, öğretmen ve Marriott Otel’de gerçekleştirilen organizasyonla
çalışanlarımızla birlikte Anıtkabir’i ziyaret ederek kutladık ve Kurumumuzda 10, 15, 20, 25, 30,
mozoleye çelenk bıraktık ve Başöğretmen’in 35 ve 40. hizmet yılını doldurmuş öğretmen ve
huzurunda saygı duruşunda bulunduk.
çalışanlarımızı hizmet plaketi ile ödüllendirdik.
TEDMUN’un Dördüncüsü Düzenlendi
TED Ankara Koleji Vakfı Özel Lisesi’nin evsahipliğinde 11-14 Kasım 2016 tarihleri arasında
düzenlenen TED Model Birleşmiş Milletler Konferansı (TEDMUN)’a 22 liseden yaklaşık 400 öğrenci
katıldı. Bu yıl “Geçmişi hatırlamak, geleceğe
meydan okumak” teması ile Birleşmiş
Milletler’in tartışma ve işleyiş formatının
model olarak esas alındığı konferansta
gençler, dört gün süresince uluslararası
politikalar hakkında fikir paylaşımında
bulundular ve dünyanın gündemini teşkil
eden sorunlar hakkında geliştirdikleri
çözüm önerilerini masaya yatırdılar.
7