Page 7 - veli bulteni
P. 7



BTEC Programı 3. Yılında
mesleklere ilişkin yeterlikleri kazandırmak ve 

Türkiye'de ilk kez TED Ankara Koleji Vakfı Özel onları sektörün önde gelen  rmaları için tercih 

Ortaokulu ve edilen bireyler haline getirmeyi hede iyor. 

Lise Kısmında Programı tamamlayan öğrencilere, uluslararası 
uygulanmakta olan, geçerliliği olan “ödül, serti ka ve diploma” 

işletme ve teknolojik düzeylerinde mesleki yeterlilik belgesi veriliyor.

eğitimlere yeni bir 
bakış açısı getiren TED Ankara Koleji’nde BTEC, üç seviyede 

BTEC Programı uygulanmaktadır. BTEC 1. Seviye Sosyal 

3. yılına girdi. Medya Yeterlik Programı; Ortaokulda 7. ve 8. 

Yurt dışındaki sını arda seçmeli ders kapsamında, Lise’de ise 
üniversitelere Hazırlık sınıfında İngilizce dersi kapsamında 

geçişte İngiltere’nin yürütülülmekte, BTEC 2. Seviye Bilişim Teknolojileri 

en büyük Genişletilmiş Serti ka Programı; seçmeli ders olarak 
akreditasyon 8. sını arda ve 10. sını ar Ulusal MF grubunda 

kurumu olan uygulanmakta, BTEC 3. Seviye Genişletilmiş Sanat 

Edexcel’in denklik ve Tasarım Diploması Programı; 10. ve 11. sınıf 

kabul ettiği BTEC, Ulusal TM grubu öğrencilerine seçmeli görsel 
öğrencilerde yükseköğretime girişte gerekli sanatlar dersi kapsamında verilmektedir.

olan becerileri geliştirmek, onlara hayallerindeki

Öğretmenler Günü’nü Kutladık




















TED Ankara Koleji Vakfı Okulları olarak 24 Kasım Öğretmenler Günü’nü, 25 Kasım akşamı Ankara JW 
Öğretmenler Günü’nde yönetici, öğretmen ve Marriott Otel’de gerçekleştirilen organizasyonla 

çalışanlarımızla birlikte Anıtkabir’i ziyaret ederek kutladık ve Kurumumuzda 10, 15, 20, 25, 30,

mozoleye çelenk bıraktık ve Başöğretmen’in 35 ve 40. hizmet yılını doldurmuş öğretmen ve 

huzurunda saygı duruşunda bulunduk.
çalışanlarımızı hizmet plaketi ile ödüllendirdik.


TEDMUN’un Dördüncüsü Düzenlendi




TED Ankara Koleji Vakfı Özel Lisesi’nin evsahipliğinde 11-14 Kasım 2016 tarihleri arasında 

düzenlenen TED Model Birleşmiş Milletler Konferansı (TEDMUN)’a 22 liseden yaklaşık 400 öğrenci 
katıldı. Bu yıl “Geçmişi hatırlamak, geleceğe

meydan okumak” teması ile Birleşmiş

Milletler’in tartışma ve işleyiş formatının 

model olarak esas alındığı konferansta 
gençler, dört gün süresince uluslararası 

politikalar hakkında fikir paylaşımında 

bulundular ve dünyanın gündemini teşkil 
eden sorunlar hakkında geliştirdikleri 

çözüm önerilerini masaya yatırdılar.



7



   5   6   7   8   9