İhtiyaç analizi çalışmasıyla değişen ihtiyaçları ortaya koyarak ulusal ve uluslararası literatüre, bilimsel gelişmelere ve program geliştirme ilke ve anlayışına uygun Okulumuza özel yeni öğretim programları hazırlamak. |
Öğretim sürecini, bilgi çağının gerektirdiği insan profiline uygun teknolojik donanım, yazılım, araç-gereç ve modellerle K12 bütünlüğü içerisinde zenginleştirmek. |
|||
Öğrenme öğretme sürecinde uygulanmak üzere teknoloji destekli öğretim materyali geliştirmek ve etkililiğini değerlendirmek. | Ulusal ve uluslararası yeni yayınlar, yeni uygulamalar ve yaklaşımlar ile bilimsel, teknolojik değişim, yenilik ve gelişmeleri incelemek, kurumda uygulanabilecek olanlara ilişkin öneriler geliştirmek. | |||
Öğrenme-öğretme sürecinde kullanılmak üzere öğretim materyalleri hazırlamak, hazırlanan çalışmaların uygulama sonuçlarına göre düzeltme ve geliştirme çalışmalarını gerçekleştirmek. |
Ulusal ve uluslararası sınavlara ilişkin değerlendirme raporları hazırlamak. |
|||
Bilimsel gelişmeler doğrultusunda gelişen öğrenme-öğretme strateji, yöntem ve tekniklerin öğrenme-öğretme sürecine uyarlanmasını sağlamak. | Bilgi çağının gerekliliklerine uygun bireyler yetiştirilmesi amacıyla projeler geliştirmek ve yürütmek. | |||
Öğrenme-öğretme ve ölçme- değerlendirme faaliyetlerinin K12 bütünlüğü içerisinde standardizasyonunu sağlamak. | Ölçme araç ve değerlendirme yöntemlerini çeşitlendirmek. | |||
Anket, ölçek, bilgi formu vb. ölçme araçları geliştirmek, uygulamak ve değerlendirmek. ulusal ve uluslararası akademik programlarda ihtiyaçlar doğrultusunda görev almak. |
Ulusal ve uluslararası programlarda akademik destek sağlamak. | |||
Çağın gerektirdiği ihtiyaçlar ve okulun sahip olduğu olanaklar doğrultusunda hizmetiçi eğitim programları hazırlamak, eğitimler vermek ve eğitimlerin Okul uygulamalarına yansımasını sağlamak. | Öğrenme eksikliklerini belirlemek, izleme ve geliştirme çalışmalarını yürütmek. |